Når du skal sælge din ejendom skal ejendomsmægleren bruge
nogle informationer vedr. din ejendom, grundejerforeningen, generalforsamlings
referater mv. Dette er informationer du selv kan oplyse til ejendoms mægleren
eller du kan lade din ejendoms mæglere indhente disse informationer for dig.
Hvis du sælger din ejendom, så er det OGSÅ dit ansvar at afmelde
Betalingsservice.
Ved skriftlig henvendelse til
grundejerforeningens formand eller kasserer,
gerne pr E-mail på
kasserer@bastebjerg.dk
1. Om der påhviler ejendommen gæld vedrørende grundejerforeningskontingent og i
bekræftende fald gældens størrelse
2. Størrelsen af det
årlige kontingent, hvilket tidsrum det omfatter samt hvornår opkrævning udsendes
3. Om der er evt.
problemer/udgiftskrævende beslutninger for medlemmer af grundejerforeningen
4. Om ny ejer skal
betale ekstraordinært bidrag eller indskud til grundejerforeningen.
5. Et eksemplar af
foreningens vedtægter samt seneste referat fra generalforsamlingen.
Hvis der ønskes yderlige informationer, skal dette påføres
den skriftlige begæring. Sammen med den skriftlige begæring skal der vedlægges
en passende frankeret svarkuvert.
Ovenstående udføres også pr E-mail med kontakt til kasserne eller formand, hvorved svarkuvert kan undlades.
Gebyret for denne oplysnings pakke er 1000,00 kr.
Betalingsfristen er 14 dage.